Presentation av styrelsen del 3

12659709_10153265217892120_1182150007_n

Hejsan!

Jag heter Antonia Prinsén och är hemma från Närpes. Jag studerar till klasslärare för femte året. Vid sidan om mina studier jobbar jag som simlärare och som simkoordinator. Jag vikarierar också så ofta jag bara hinner och därför har kanske inte studierna gått i den takt de borde men vart ska man ha bråttom? Studielivet är ju det bästa som finns!

På min fritid tycker jag om att resa och åker gärna iväg någonstans så fort jag har möjlighet! Jag är också engagerad i flera andra föreningar än FSLF och mycket av min fritid går åt till att gå på möten – och det trivs jag bra med!

Jag är ordförande för FSLF och hoppas kunna vara med och göra den här föreningen ännu bättre än vad den redan är! Jag hoppas att vi ses på något av våra evenemang under året!

12656037_10153423978005875_740073219_o

Hej!

Mitt namn är Simone Öhman. Jag är 23 år gammal och hemma från Kristinestad. Just nu är jag inne på mitt fjärde studieår på klasslärarlinjen. När jag inte studerar jobbar jag som eftisledare och på fritiden tycker jag om att vara kreativ. Jag har hela tiden en massa nya pysselprojekt på gång och mitt motto är ”Hur svårt kan det va?”.

I FSLF:s styrelse är jag evenemangsansvarig tillsammans med Erika. Jag ser framemot att få vara en del av styrelsen under det kommande verksamhetsåret och jag hoppas att vi ses under något av våra evenemang!

 

12625833_1311025112259655_1404072987_n (1)

Hejsan!

Jag heter Erika Granqvist och kommer ursprungligen från en liten fin by i Österbotten som heter Terjärv (Tärjä). Jag studerar till klasslärare och är nu inne på mitt andra studieår. Detta är mitt första år med i FSLFs styrelse och jag fungerar som evenemangsansvarig tillsammans med Simone.

Jag är positiv, snäll och tycker om att bjuda på mig själv. Brukar vara med och spela teater i form av revy (humoristisk teater på dialekt). På fritiden umgås jag mycket med kompisar, äter en hel del men motionerar också för att hålla någon form av balans. Pianospel, studieliv och hundar är något jag också tycker om.

Jag ser mycket framemot året i styrelsen och allt vad det innebär!

 

12474001_10209093259631987_586002413171610630_o

Tjo!

Mitt namn är Anna Nylund ursprungligen hemma från Esbo. Nu studerar jag i Vasa, femte året (men inte sista …) till klasslärare och läser husligekonomi och hälsokunskap som biämne. Jag fungerar bäst då jag får ha flera bollar i luften och får göra roliga och meningsfulla saker. Jag är glad, social och hela tiden på jakt efter nästa utmaning. Jag tror att det är genom mötet med andra människor vi växer och att man lär så länge man lever.

Jag har flera olika förtroendeuppdrag inom olika föreningar, Studentkåren och Åbo Akademi det är jättekul. Utöver det gillar jag att umgås med vänner, träna, laga mat, äta gott och resa på min fritid!

Jag är samarbetsansvarig i FSLF styrelsen och ska se till att vi gör vår verksamhet ännu roligare, meningsfullare och synligare under det kommande året!

Mitt motto i livet är ”life is better, when you´re laughing!”

Kommentera

